FAQ – Často kladené otázky

Výber produktu

Zodpovedá produkt na fotografii tomu, čo dostanem v skutočnosti?

Všetky produktové fotografie na našej stránke pochádzajú priamo od výrobcov, takže zodpovedajú skutočnému tovaru. Upozorňujeme však, že farby sa môžu líšiť v závislosti od nastavenia tvojho displeja a štruktúra materiálu môže na obrázku pôsobiť odlišne. Dodaný produkt môže mať aj inú verziu obalu.

Aká záruka sa vzťahuje na môj tovar?

Každý produkt má vlastnú stanovenú záruku. Väčšinu času sa táto informácia nachádza v popise produktu. 

Kde si môžem overiť dostupnosť produktu? Je produkt aktuálne skladom a pripravený na okamžité doručenie?

Všetky produkty majú zobrazenú dostupnosť na stránke, tento text je na stránke zobrazený zvyčajne zelenou farbou a môžeš nájsť u nás tieto možnosti:

  • Skladom - tovar máme na sklade a môžeme ti ho ihneď odoslať
  • Na sklade u výrobcu - tovar nie je skladom u nás ale je na sklade u výrobcu a zisťujeme dátum doručenia (NÁŠ E-SHOP NIE JE VÝROBCOM PRODUKTOV)
  • 3 týždne - nájdete hlavne u výrobcu Maanta, je treba naozaj počítať s takouto dĺžkou doby dodania
  • Momentálne vypredané - tovar nie je na sklade u nás. Tento tovar sa môže aj nemusí naskladniť na náš sklad
  • Nie je skladom - nevieme určiť dodaciu dobu produktu.
  • Nedostupné - tento tovar nebude už naskladnený

Na koho sa mám obrátiť, ak mám záujem o zľavu?

Všetky aktuálne ceny produktov, vrátane zľavnených, nájdeš priamo na našej webovej stránke. Ak máš záujem o väčší odber konkrétneho produktu, neváhaj kontaktovať našu zákaznícku podporu – radi preveríme, či je možné poskytnúť individuálnu zľavu a v akej výške. Navyše ti garantujeme najnižšiu cenu.

Objednávanie

Môžem si objednať produkt aj telefonicky?

Je nám ľúto ale žiaľ túto službu neposkytujeme. Kvôli vyťaženosti zákaníckych liniek naši zamestnaci nemajú pristor na vybavovanie takýchto objednávok.

Ako prebieha spracovanie tvojej objednávky?

Len čo zaregistrujeme tvoju objednávku, pošleme ti automatický e-mail, aby si vedel že sme ju evidovali.  Ďalej sa ti objednávka presunie do do stavu vybavuje sa alebo naskladňujeme sa. V stave naskladňujeme sa, produkt ktorý ste si obejdnali nie je dostupný k odberu, preto sa pokúsime produkt čo najskôr naskladniť. Stav vybavuje sa znamená že na objednávke intenzívne pracujeme aby sme ju čo najrýchlejšie zabalili a odoslali pomocou kuriérov. V stave vybavená/expedovaná je vaša obejdnávka odovzdaná kuriérovi a na ceste k vám.

Ako postupovať v prípade, že chcem objednávku stornovať?

Objednávku by ste mali byť schopný stornovať aj po kontaktovaní zákazníckeho servisu.

Do ktorých krajín je možné doručiť tovar?

Náš e-shop rozosiela po celom Slovensku, Česku a Maďarsku. Máte na výber z rôznych dopravcov ako SPS/Balíkovo, GLS/GLS Box. Pre atypickú(väčšie zásielky) využívame TopTrans a Geis.

Platba

Aké spôsoby platby sú k dispozícii pri nákupe?

Akceptujeme rôzne druhy platieb napr.:

  1. Dobierku
  2. Platba prevodom
  3. Platba kartou

 

Ako sa dostanem k faktúre za zakúpený tovar?

Faktúru posielame zabalenú s tovarom, ale taktiež vám príde e-mail s digitálnou faktúrou vo formáte PDF. Takže sa nemusíte báť keď stratíte svoju originálnu faktúru, že by ste o ňu kompletne prišli.

Doručenie

Prečo sa zmenil predpokladaný dátum dodania?

Prepokladaný dátum dodania nie je pre nás záväzný, teda je orientačný, preto sa môže meniť. Ale nemusíte sa báť, vždy vás pri zmene budeme kontaktovať. 

Koľko stojí preprava a ako dlho trvá doručenie?

Doprava je určená na typ produktu, preto sa môže líšiť cena podľa typu dopravcu. Doručenie štandardne trvá 1-3 dni od podania objednávky, ale tiež záleží na tom či daný produkt na sklade, vtedy sa  doručenie začína počítať až od naskladnenia produktu. Cena dopravy sa pohybuje od 2 do 5 €, pri objemnejšej objednávke využívame dopravcu Toptrans kde cena začína na 13 €.

Vystavíte mi aj dodací list?

Dodací list vystavujeme len v špeciálnych prípadoch a to hlavne keď vaša objednávka bude rozdelená. To znamená že jeden alebo viacero produktov sú skladom a tie ostatné nie sú. V tomto prípade vám vystavíme dodací list a pošleme produkty, ktoré sú na sklade. A hlavne po dohode s vami ako so zákazníkom.

Doručuje sa nadrozmerný tovar priamo do domu?

Nadrozmerný tovar vám priamo do domu nedovezieme, naši kuriéri vám ho vyložia pri prvých dverách. Odtiaľ si budete musieť poradiť sami.

Reklamácie a vrátenie

Aká je lehota na vrátenie tovaru?

Lehota na vrátnie tovaru, ktorý je nepoškodený a neotvorený, je 14 dní od prebratia tovaru tebou alebo inou od teba poverenou osobou. Po vrátení tovaru vám zaplatenú sumu vrátime na účet ktorý bol uvedený pri platbe za produkt.

Kto je zodpovedný za náklady na dopravu?

Za náklady za dopravu si zodpovedný sám ty. Týka sa to aj nákladov s tým spojeným.

Kam mám poslať tovar, ktorý chcem vrátiť?

Pamätaj! Ak chceš tovar vymeniť vlož do krabice aj vyplnený formulár na výmenu tovaru alebo keď chceš tovar len čisto vrátiť tak do krabice vlož formulár na odstúpenie od zmluvy. Uľahčíš tým našu prácu a my ti preto skorej tvoju požiadavku vybavíme.

Kompletný a dobre zabalený tovar môžete odosielať na adresu:
POHODA NA TERASE - internetový obchod
Vrbovská cesta 123, Piešťany 92101

Diskusia (0)

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Nevypĺňajte toto pole: